Teslimat ve İade Şartları
İADE ŞARTLARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME
Satın almış olduğunuz cayma hakkı kapsamındaki ürün(ler)e ilişkin olarak; teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde aşağıdaki şartlarda herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkınızı kullanabilir ve ürünlerinizi iade edebilirsiniz.
1. İade Süreci
-
İade talebinizi işleme alabilmemiz için iade talep formunu doldurmanız ve ürün(ler)i tarafınıza vereceğimiz kargo kodu ile bize göndermeniz gerekmektedir.
2. İade Edilecek Ürünler İçin Gereklilikler
-
Ürün, tahrip edilmemiş, orijinal ambalajı ve kutusu hasar görmemiş, tüm aksesuarları eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirlik durumu bozulmamış olmalıdır.
-
Ürün size özel bir kutuda gönderildiyse, aynı şekilde bu kutuyla iade edilmelidir.
-
Hasarlı ürünlerin (kırık, ezik, ambalajı bozulmuş vb.) iadesi sırasında, kargonun kargo çalışanı gözetiminde açılması ve hasar tespiti yapılması gereklidir. Eksik veya hasarlı olduğu tespit edilen ürünler için kargo çalışanına tutanak tutturulmalıdır.
3. Cayma Hakkının Geçerli Olmadığı Durumlar
Kanunen aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı bulunmamaktadır:
-
Alıcıya özel ölçülerde veya özelliklerde üretilen ürünler,
-
Çabuk bozulabilen ürünler,
-
Kullanılmış veya tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünler,
-
Teslim sonrası başka ürünlerle karışan ve ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
-
Cayma hakkı süresi içinde alıcının onayı ile kullanıma başlanmış hizmetler.
4. İade İşlemi ve Ödeme Süreci
-
İade talebiniz tarafımıza ulaştıktan sonra 14 gün içinde ürün bedeli tarafınıza iade edilecektir.
-
Ödeme iadenizi banka referans numarası ile bankanızdan takip edebilirsiniz.
-
Kampanyalı ürünlerde parçalı iade yapılamamakta, tüm ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.
Not: Kargo teslimi sırasında eksik, hasarlı veya ambalajı deforme ürünlerin teslim alınmaması ve bu durumun tutanakla belgelenmesi gereklidir. Tutanakla belgelenmeyen hasarlı ürünler iade kapsamında değerlendirilemez.
5. İade Formu ve Fatura İşlemleri
-
İade edilecek ürünlerin faturası kurum adına düzenlenmişse, iade işlemi için “Ürün Birim Fiyatı + KDV” bilgilerini içeren bir iade faturası düzenlenmesi gereklidir.
-
Cayma hakkı formunun eksiksiz doldurulması ve iade faturasıyla birlikte gönderilmesi zorunludur.
6. Hasarlı Ürünler İçin Özel Durumlar
-
Kargo teslimatı sırasında eksik ya da hasarlı ürünlerin tespiti için kolilerin kargo çalışanı gözetiminde açılması gerekir.
-
Teslim alınmayan kargolara ilişkin olarak tutanak tutulmalıdır.
Sorularınız için:
-
Müşteri Hizmetleri: +90 326 616 16 16
-
E-posta Adresi: info@belli.com.tr